نحوه استفاده از مهر و موم روغن با بلبرینگ
نوشته شده توسط : alireza

در کاربردهایی که با شفت های دوار کار می کنید، استفاده از بلبرینگ ضروری است. اکثر نسخه های بلبرینگ ها نیاز به روغن کاری دارند تا بتوانند بدون نقص کار کنند. رایج ترین روان کننده ها روانکاری با گریس یا روغن (از طریق حمام روغن) هستند.

تعویض مهر و موم روغن

البته برای طول عمر محصول یاتاقان ها مهم است که گریس یا روغن در بلوک یاتاقان باقی بماند. علاوه بر این، قصد این نیست که اجازه دهید این چربی ها یا روغن ها که گاهی اوقات در نسخه های خاص گران هستند، نشت کنند. برای جلوگیری از این امر از مهر و موم روغن استفاده می شود

هنگامی که یک مهر و موم روغن نیاز به تعویض دارد، ممکن است یاتاقان که از مهر و موم روغن محافظت می کند نیز بهترین عمر مفید خود را داشته باشد. بنابراین عاقلانه است که هنگام تعویض مهر و موم روغن به بلبرینگ نگاه کنید. اگر یاتاقان و / یا مهر و موم روغن به موقع تعویض نشود، خرابی و نشتی ممکن است یک پیامد احتمالی باشد.

هنگام تعویض مهر و موم روغن، به مواد آن توجه کنید. انتخاب مواد بستگی به کاربرد شما دارد. ما خوشحالیم که توضیح دهیم کدام ترکیب برای کاربرد شما مناسب تر است. برای مهر و موم روغن، مواد NBR یا Viton (FKM) معمولا انتخاب می شود.

NBR

آیا به دنبال لاستیکی هستید که هم برای روغن های استاندارد و هم برای گریس ها مناسب باشد؟ سپس NBR مطمئناً انتخاب خوبی است. NBR یک راه حل عالی برای اکثر برنامه های استاندارد است. این ترکیب لاستیکی برای کاربردهایی با دمای -35 درجه سانتیگراد تا 100 درجه سانتیگراد مناسب است. البته مطمئن شوید که این ماده با نور خورشید تماس نداشته باشد!

مهر و موم روغن NBR را پیدا کنید

ویتون (FKM)

مهر و موم روغن ساخته شده از Viton (FKM) مقاومت شیمیایی گسترده ای دارد و در برابر فرسودگی بسیار مقاوم است. این ماده را می توان در کاربردهایی با محدوده دمایی 15- تا 180 درجه سانتی گراد استفاده کرد.

مهر و موم روغن Viton (FKM) را پیدا کنید

مواد دیگر

آیا مواد فوق با کاربرد خاص شما مطابقت ندارد؟ همچنین مواد مختلف دیگری نیز موجود است. مهر و موم روغن همچنین می تواند از موادی مانند EPDM یا VMQ (سیلیکون) ساخته شود.

آیا کاملاً از انتخاب خود مطمئن نیستید، آیا نمی توانید اندازه یا متریال مناسب را پیدا کنید یا سؤالات دیگری دارید؟ لطفا با ما تماس بگیرید. متخصصان ما آماده کمک به شما هستند!





:: برچسب‌ها: بلبرینگ , صنعت , دستگاه بسته بندی , ماشین آلات ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: